۶ شهریور ۱۳۹۴، ۸:۴۲

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب تاکید کرد:

برخی محورهای مواصلاتی استان مرکزی ساماندهی شود

برخی محورهای مواصلاتی استان مرکزی ساماندهی شود

اراک- نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب گفت: برخی شهرستان های استان مرکزی همچون کمیجان و خنداب از نظر وضعیت راه های مواصلاتی شرایط مناسبی ندارند و باید برای ساماندهی محورهای این شهرستان ها اقدام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن آصفری شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان مرکزی با حضور عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: برخی شهرستان های استان مرکزی همچون کمیجان و خنداب از نظر وضعیت راه های مواصلاتی شرایط مناسبی ندارند و باید برای ساماندهی محورهای این شهرستان ها اقدام شود.

وی همچنین در مورد مشکلات جاده ای محورهای کمیجان، ساروق و میلاجرد گفت: به واسطه شرایط جاده ای شهرستان کمیجان این شهرستان در بن بست قرار گرفته و آن طور که باید توسعه پیدا نکرده این در حالی است با شرایطی که دارد بستر توسعه و پیشرفت در این منطقه مهیا است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب با اشاره به توانمندی های کارخانه واگن پارس اراک در ارتباط با ساخت انواع واگن گفت: کارخانه واگن سازی اراک یک برند بین المللی در ساخت و تولید انواع واگن ها بوده و از توانمندی بالایی برخوردار است و باید از آن حمایت شود، در حالی که برای رفع نیاز ریلی کشور به واگن با چین قرارداد بسته می شود و به همین علت است که در حال حاضر این شرکت با نیمی از ظرفیت و توان خود واگن تولید می کند.

آصفری در مورد طرح ۵۵ متری اراک و خانه های بدون سند کوی علی ابن ابیطالب(فوتبال) و مشکلات ساکنان این منطقه مطالبی بیان کرد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب عدم ساخت و ساز، نوسازی و بهسازی در منطقه کوی علی ابن ابیطالب اراک را به علت نداشتن سند مالکیت قطعی، از مشکلات ساکنان کوی فوتبال اراک عنوان کرد و در مورد طرح ۵۵ متری اراک نیز گفت: ساکنان محدوده طرح ۵۵ متری هم مجوز هیچگونه تخریب و بازسازی را ندارند و این مساله باعث بروز نارضایتی و بلاتکلیفی برای ساکنان حریم این طرح شده است که باید برای حل این مساله تصمیمی گرفته شود.

کد خبر 2897352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha